Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

  1. Uvod

Ovaj protokol izrađen je s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školi, zaštite učenika i svih radnika u školi te prevencije mogućih situacija povećanog rizika.

Pravila definirana ovim Protokolom odnose se na sve osobe za vrijeme boravka u školi uključujući učenike, radnike, roditelje ili skrbnike (u daljnjem tekstu: roditelji) i druge vanjske posjetitelje.

Svi učenici, radnici, roditelji i drugi vanjski posjetitelji dužni su biti upoznati s ovim Protokolom te se istog pridržavati, a njegova provedba zahtijeva suradnju svih dionika i uključenih strana.

  1. Kontrola pristupa prostorima školske ustanove
  • Zaključavanje i nadzor ulaza u prostore školske ustanove

Ulazna vrata škole (glavni i sporedni ulaz, te radiona) biti će otvorena od 7:30 sati do 8:00 sati. U 8:00 sva vrata škole se zaključavaju.

Sva vrata se ponovno otključavaju u 14:05 do 14:20.

U vremenu dok su vrata škole otvorena ulaz u školu nadziru dežurni nastavnici i ravnatelj škole.

Za odlazak (povratak)  na (sa)  nastavu (nastave) u radionu koriti se glavni ulaz škole kojeg otvara osoba zadužena za nadzor ulaza u prostore škole. U radioni učenike na ulaznim vratima radione dočekuje (ispraća) predmetni nastavnik.

Za odlazak (povratak) na (sa) nastavu (nastave) TZK-a koristi se pomoćni prolaz prema dvorani kojeg otvara (zatvara) predmetni nastavnik.

  • Ulasci i izlasci tijekom odmora učenika

Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.

Tijekom velikog odmora otključavaju se glavni i sporedni ulaz škole u 10:25, te se ponovno zaključavaju u 10:50.

Prilikom ponovnog ulaska u školu ulaz nadziru dežurni nastavnici.

  • Ulazak roditelja i drugih vanjskih posjetitelja u školsku ustanovu

U školu roditelji i drugi vanjski posjetitelji ulaze na glavni ulaz.

Roditelji mogu ulaziti u školu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane škole, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu.

Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima obvezni su poštovati raspored kojeg je objavila škola.

Radnik škole, zadužen za nadzor ulaza, dužan je provjeriti i evidentirati identitet osobe  koja ulazi u školu  uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školu.

U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu škole i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do

izlaza.

Svi posjetitelji koji nisu radnici ili učenici školske ustanove moraju biti evidentirani i u pratnji radnika školske ustanove upućeni na dogovoreno mjesto i ispraćeni iz školske ustanove.

  • Pregled osoba i predmeta učenika i drugih posjetitelja školskih ustanova

Radnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, radi zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede:

  • učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.)
  • drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.).

Sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta mogu provoditi i odgojno-obrazovni radnici tijekom održavanja nastave.

Predmeti pogodni za nanošenje ozljeda ili drugi nezakoniti predmeti privremeno će se zadržati, a o njihovu pronalasku obavijestit će se ravnatelj, stručne službe, roditelji i policija kada su za to ispunjeni uvjeti za policijsko postupanje.

Osobama koje ne dopuštaju obavljanje pregleda neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

Više o protokolu možete pročitati:

Protokol-za-O-i-SS-ver-2-1-2025

Scroll to Top