naslovna > Županijska stručna vijeća > MŽSV ravnatelja > Modularno stručno usavršavanje ravnatelja

Modularno stručno usavršavanje ravnatelja


Prijava na stručne skupove - ettaedu.azoo.hr       Kako do potvrde ettaedu.azzo.hr
03.07.2015. Obavijest korisnicima u vezi s elektroničkom prijavom na stručne skupove  Obavještavamo korisnike da je od 3. srpnja 2015. godine promijenjena internetska adresa za prijavljivanje na stručne skupove. Aplikacija za elektroničko prijavljivanje na stručne stukove nalazi se na novoj adresi http://ettaedu.azoo.hr/

Šk.g. 2014.-2015.

10.04.2015. Održan 8. modul POBOLJŠANJE KVALITETE I KULTURE USTANOVE za ravnateljice i ravnatelje srednjih škola i učeničkih domova Istarske, Primorsko-goranske i Ličko senjske županije.  U petak 10. travnja 2015. u Puli u Školi za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu LIPA  u od 9.30 do 16.00 sati, pod vodstvom ravnateljice-trenera Suzane Hitrec, ravnateljice Upravne škole iz Zagreba i predsjednice UHSR-a, održan je 8. i  posljednji modul stručnog usavršavanja ravnatelja iz školskog menadžmenta za licencu. Domaćin skupa bila je ravnateljica ŠTUT-a Ljiljana Radoš koja je povodom skorog odlaska u mirovinu sve sudionike počastila svečanim ručkom u ugostiteljskom školskom praktikumu Škole za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu STOJA. Zahvaljujemo se ravnateljici Radoš na hvalevrijednom gostoprimstvu i cjelokupnom njezino osoblju koje nam je bilo uvijek na raspolaganju te učenicima na prezentiranom umijeću i spravljanju raznih jela i slastica, u kreativnom uređenju restorana i vještom posluživanju. Za svaku pohvalu!

Preuzimanje:
Prezentacije: Aktualnosti - Udruga hrvatskih srednjoškolskih ravnatelja 2015.  Kultura ustanove - prezentacija  Uloga ravnatelja u oblikovanju kulture ustanove -  listić   Pokazatelji kvalitete ustanove - radni listić  Unapređenje nastavnog procesa - prezentacija   Uloga ravnatelja u unapređenju kvalitete rada ustanove - listić  Razno: - Dnevnik prosvjetnog djelatnika - Kriteriji za ocjenjivanje vladanja - Upitnik za učenike - Nastavnikov osvrt na izvedbu nastavnog sata - Učenikov osvrt na izvedbu sata - Uvid u izvedbu nastavnog sata
Poveznica:
Fotogalerija - ssmb.hr
(Voditelj ŽSV-a i fotografije: Čedomir Ružić)
30.01.2015. Stručno usavršavanja ravnatelja UPRAVLJANJE PROMJENAMA - IKT TEHNOLOGIJE U petak 30 siječnja u SŠMB-u  se za pedesetak ravnateljica i ravnatelja srednjih škola i učeničkih domova Istarske, Primorsko-goranske i Ličko senjske županije, čiji je voditelj Čedomir Ružić, prof., održalo cjelodnevno moduralno stručno usavršavanje za stjecanje licence. 7. modul po redu pod nazivom UPRAVLJANJE PROMJENAMA - IKT TEHNOLOGIJE prezentirao je teoretski i praktično Fredi Glavan, prof., trener ravnatelja iz obrazovnog menadžmenta.
7. modul  - Upravljanje promjenama-IKT tehnologije Prijava na ettaedu.eu / Tip: Stručni skupovi voditelji ŽSV / Naziv: Upravljanje promjenama / Predmetno područje: Školski menadžment/ravnatelji srednjih škola i učeničkih domova / Vrijeme početka: 30.01.2015. u 09:00 sati (za kolege iz udaljenih mjesta 9.30) Trener: Fredi Glavan, prof. kontakt: fredi.glavan@ri.t-com.hr,  tel. 051 703 917 Prijave do:  29.01.2015. / Mjesto: Srednja škola Mate Blažine Labin, Velika dvorana za sastanke,  Rudarska 4 Voditelj ŽSV-a: ČEDOMIR RUŽIĆ / Popis ravnateljica i ravnatelja 2015. - pdf

Preuzimanje teorijskog dijela modula:
Zbornik radova iz obrazovnog menadžmenta, Grupa autora - pdf   Modularno stručno usavršavanje ravnatelja, Oleg Đaković - pdf
Elektronsko samovrednovanje - ssmb.hr
30.11.2014. NAJAVA MODULA STRUČNOG USAVRŠAVANJA "UPRAVLJANJE PROMJENAMA - IKT TEHNOLOGIJE" trener i predavač: Fredi Glavan, prof., održat će se 30. siječnja 2015. u Velikoj dvorani Srednje škole Mate Blažine, Labin, Rudarska 4
Preuzimanje praktičnog dijela modula:

TEHNIČKI ZAHTJEVI:
1. računala barem 5 stanica (rad u petorkama)
2. LCD projektor s HDMI ulazom i platno,
3. instaliran besplatni SW naziva Free Mind
Potrebno je dakle instalirati na vašim prijenosnim računalima alat: FreeMind
Preuzimanje alata je moguće putem ove poveznice (alat i java potreban za rad u jednom instalacijskom programu):
http://sourceforge.net/projects/freemind/files/freemind/1.0.0/FreeMind-Windows-Installer-1.0.0-max-java-installer-embedded.exe/download?use_mirror=heanet&download=
Ovako izgleda alat:

Preuzimanje:
Sažetak: Predavanje/radionica Modul upravljanje promjenama - pdf

Poveznica:
Softver za elektronsko samovrednovanje - ssmb.hr
Ukratko o softveru - pdf
Softver za provođenje elektroničkog samovrednovanja koje koristi SŠMB Labin Poštovani ravnatelji pozivam vas na besplatno i neograničeno jednomjesečno isprobavanje softvera za samovrednovanje. Kao sto već znate samovrednovanje je zakonska obveza i svaka pomoć u tom procesu je dobrodošla. Softver se razvija četiri godine u suradnji s pedagozima srednjih i osnovnih skola pa je to razlog zašto je toliko zanimljiv i hvaljen među njima. Pozivam vas da svoje pedagoge i stručnu službu za samovrednovanje usmjerite na web stranice www.samovrednovanje.com te da na dnu web stranice upisu podatke za aktivaciju probnog perioda. Svaka prijavljena škola će dobiti probni period od mjesec dana u kojem može isprobati softver na realnim podacima i upitnicima te naravno provesti ankete na učenicima i roditeljima. Vaše ankete i podaci će ostati sačuvani u računalnom oblaku i nakon isteka probnog perioda tako da ćete moći nastaviti gdje ste stali nakon kupnje pune licence. Uz jednomjesečni besplatni probni period nudim vam popust u slučaju dogovorene grupne kupovine. U slučaju grupne kupovine pro licencu ćete dobiti za cijenu osnovne a osnovnu za cijenu male licence. Plaćena licenca vrijedi punih godinu dana s uključenim nadogradnjama i podrškom a u pro licencu je uključena korisnička podrška. Za sve informacije slobodno mi se javite na info@samovrednovanje.com ili 092 176 5623 (autor: Vedran Mikuličić)
21.08.2015. Obavijest predstojnika Olega Đakovića Poštovani, ovom prilikom želim Vam čestitati na službenom imenovanju VŽSV-a ravnatelja srednjih škola. Molim Vas, provjerite na mrežnim stranicama AZOO, nalazili se Vaše ime na popisu imenovanih voditelja. Savjetujem Vam da svakako isprintate Vaše imenovanje i spremite ga u svoj personalni dosje u školi.
Od rujna krećemo s realizacijom dva  modula stručnog usavršavanja za ravnatelje srednjih škola:
-    Upravljanje promjenama-IKT tehnologije -  trener i predavač je Fredi Glavan, prof. kontakt: fredi.glavan@ri.t-com.hr,  tel. 051 703 917
-    Poboljšanje kvalitete i kultura ustanove – trener i predavač je Suzana Hitrec, prof.  kontakt: suzana.hitrec@gmail.com  tel. 01 4830 772.
Molim Vas da s kolegicom Hitrec i kolegom Glavanom što prije stupite u kontakt i dogovorite termine  održavanja ova dva modula. Vrijeme realizacije teče od rujna 2014. pa do kraja travnja 2015. godine. Skrećem pozornost novim VŽSV-a kako se ovi stručni skupovi obvezno moraju oglasiti na ETTAEDU stranicama (pod Vašim imenom) kako bi kolege ravnatelji mogli po završetku stručnog skupa dobiti svoje elektronske potvrdnice. Ukoliko bude ikakvih problema ili nejasnoća oko prijavljivanja stručnog skupa, slobodno me nazovite. Želim Vam ugodan početak nove školske godine.
S poštovanjem, Oleg Đaković

Šk.g. 2013.-2014.

05.02.2014. Poštovani, lijepo Vas molim da ravnatelje iz Vaše(ih) županije(a), a  koji su u prvoj godini prvog mandata  (riječ je o novoimenovanim ravnateljima te imenovanim VD  ravnateljima),  podsjetite da se na vrijeme prijave i odu na  državni stručni skup koji je organiziran samo za njih ( Rijeka, 20. veljače, prijave traju do 10.  veljače). Također Vas podsjećam kako se svi ravnatelji već mogu prijavljivati za odlazak na naš državni stručni skup (Vodice, 1 .– 2. travnja, prijave traju do 27. ožujka ).  Sve se prijave vrše elektronskim putem, preko mrežnih stranica AZOO (LINK – E-PRIJAVA).
S poštovanjem, Oleg Đaković

Najava na početku nove škoslke godine
Poštovani, i ovom prilikom želim Vam dobar, uspješan i što manje stresan početak nove školske godine. Od sredine rujna 2013. među vžsv-a za ravnatelje srednjih škola i učeničkih domova pridružila nam se  nekolicina novih kolega-ica koje posebno pozdravljam, a Vas sve skupa podsjećam  na raniji dogovor kako ćemo od ove jeseni pomalo završavati ciklus modularnog stručnog usavršavanja. Voditelji (za one županije) koji još nisu imali na dnevnom redu modul „Financijsko upravljanje,“ podsjećam kako to trebaju  odraditi do kraja kalendarske godine, u suradnji s našim kolegama Čedomirom Ružićem i Draženom Blažeka.
Važna informacija za sve VŽSV-a je kako  tema koja  treba biti među prvima na dnevnom redu vaših budućih stručnih skupova jest ona iz područja  „Građanskog odgoja“. Molim Vas da svakako odradite tu temu, ili više njih, (to ostavljam Vama na procjenu), do kraja veljače 2014. godine. Na raspolaganju imate veći broj stručnjaka koji se već neko vrijeme bave ovom problematikom, kao i određeni broj stručnih suradnika srednjih škola (to su uglavnom Vaši pedagozi i psiholozi)  koji su kvalitetno pripremljeni za diseminaciju ove teme. Predlažem da svakako odaberite one najbolje u Vašim županijama. Također Vas podsjećam kako sve Vaše planirane stručne skupove trebate na vrijeme objaviti na ETTAEDU stranici, kako bi onda Vaše kolege ravnatelji nakon odrađenih stručnih skupova mogli isprintati valjane potvrde o stručnom usavršavanju. Podsjećam također one kolege vžsv-a koji nisu blagovremeno prijavili svoje skupove na ETTAEDU stranici u 2012. i 2013. godini,kako su time zapravo onemogućili svojim kolegama stjecanje valjane potvrde. Nadam se da takvih slučajeva više neće biti.
Za sva pitanja stojim Vam na raspolaganju. Do skorog viđenja u Rovinju, lijepo Vas pozdravljam.
Oleg Đaković

Najava 5. i 6. modula za šk.g. 2012.-2013. - Financijsko upravljanje i Upravljanje promjenama
Poštovani, kao što znate,  početkom studenog započinjemo s novim ciklusom modularnog stručnog usavršavanja za ravnatelje srednjih škola kojima ste vi organizatori i to s modulom „financijsko upravljanje“  (voditelji su  kolege Čedomir Ružić i Dražen Blažeka). No, kako je već petero od Vas rezerviralo termine u ovoj kalendarskoj godini za vaša međužupanijska modularna stručna usavršavanja, radi otvaranja mogućnosti svima onima koji također mogu planirati  svoja (među)županijska modularna stručna usavršavanja, od studenoga ove godine započet ćemo i s ciklusom modula „upravljanje promjenama“ kojega će voditi kolegica Suzana Hitrec. Stoga, predlažem Vam da svakako do kraja veljače 2013. planirate odrađivanje jednog od ova dva modula, a do kraja svibnja oba dva. Za dogovaranje termina, direktno kontaktirajte naše trenere. Podsjećam da je obvezna Vaša prijava stručnog skupa (kao organizatora), na mrežnu stranicu ETTAEDU – skup prijavljujete kao voditelj županijskog stručnog vijeća. Ukoliko se nakon održanog stručnog skupa eventualno pojave bilo kakvi problemi (npr. oko elektronskih potvrdnica), slobodno me nazovite. Predlažem Vam (iz osobnog iskustva) da na temelju liste prijavljenih sudionika, unaprijed izradite najprije sami sebi potvrdnicu (i vi se morate prijaviti kao sudionik skupa) kako biste mogli na vrijeme otkloniti eventualne pogreške u tekstu potvrdnice.
Kontakt telefoni naših trenera:
Čedomir Ružić: 052 856 277052 856 277
Dražen Blažeka: 040 328 525040 328 525
Suzana Hitrec: 01 4830 77201 4830 772


AZOO Agencija za odgoj i obrazovanje
dr. sc. Oleg Đaković
Agencija za odgoj i obrazovanje
Viši savjetnik za ravnatelje srednjih škola
Predstojnik Podružnice Rijeka, 51000 Rijeka, Trpimirova 6
tel. ++385(0)51 320 380+385(0)51 320 380, fax: ++385(0)51 335 182
e-mail: oleg.dakovic@azoo.hr)

Moduli

6. modul - Upravljanje promjenama

11.03.2013. Crikvenica 6. modul stručnog usavršavanja ravnatelja Upravljanje promjenama

Poziv - pdf     Podaci o stručnom skupu - pdf    Hodogram UPRAVLJANJE PROMJENAMA - pdf
Model 5 boja, Suzana Hitrec - pdf  Upravljanje vremenom i ciljevima, Suzana Hitrec - pdf   Upravljanje promjenama, Suzana Hitrec - pdf 

5. modul - Financijsko upravljanje

11.-12.03.2013. Crikvenica 5. modul stručnog usavršavanja ravnatelja Financijsko upravljanje

Poziv - pdf     Podaci o stručnom skupu - pdf    Hodogram FINANCIJSKO UPRAVLJANJE - pdf  Evaluacija - exel
4. modul -  Strateški menadžment

14.-15.11.2011. Crikvenica 4. modul stručnog usavršavanja ravnatelja Strateški menadžment

Poziv - pdf       Prijava - pdf        Program - pdf   Evaluacija stručnog skupa - pdf    
Prezentacija Strateško planiranje, Suzana Hitrec - pdf  

3. modul - Upravljanje ljudskim potencijalima

05.-06.05.2011. Rabac 3. modul - Upravljanje ljudskim potencijalima
Izvješće 06.05.2011.
- ssmb.hr

2. modul - Vođenje odgojno-obrazovnih ustanova

11.-12.11.2010. Mali Lošinj 2. modul - Vođenje odgojno-obrazovnih ustanova
Izvješće 12.11.2010. - ssmb.hr

1. modul Razvoj komunikacijski vještina

10.-11.06.2010. Rabac 1. modul - Razvoj komunikacijskih vještina
Izvješće 11.06.2010. - ssmb.hr

Oleg Đaković, AZOO  RH, predstojnik Podružnice Rijeka

Stručna literatura


Modeli stručnog usavršavanja ravnatelja srednjih škola, dr.sc. Oleg Đaković - pdf

Preuzimanje:

Modulrano stručno usavršavanje ravnatelja, Oleg Đaković 2010.- pdf
Zbornik radova iz obrazovnog menadžmenta, Grupa autora 2009. - pdf


 Naslovnica Zbornika radova ravnatelja trenera iz obrazovnog menadžmenta         

Stručno osposobljavanje ravnatelja u Republici Hrvatskoj, Stjepan Staničić 2007. - pdf
Kompetencije, osposobljavanje i usavršavanje ravnatelja. Grupa autora 2007. - pdf
Potrebe ravnatelja za usavršavanjem, Suzana Hitrec 2007. - pdf
Usavrsavanje ravnatelja - iskustva drugih država, Stjepan Staničić 2006. - pdf
Program osposobljavanja ravnatelja, S. Staničić 2005.- ppt
Uloga ravnatelja, Suzana Hitrec 2005. - pdf
Koncepcija stručnog usavršavanja ravnatelja odgojno-obrazovnih ustanova Republike Hrvatske,  M.Rogač 2005.- pdf
Završna konferencija Stručnog vijeća ravnatelja srednjih škola RH, Milvija Marković 2004.- pdf

Poveznice:
Modul Financijsko upravljanje - ssmb.hr
Županijsko stručno vijeće ravnatelja Istarske županije - ssmb.hr
Usavršavanje u školskom manadžementu - azoo.hr


(Čedomir Ružić, prof. voditelj županijskog stručnog vijeća ravnatelja srednjih škola Istarske, Primorsko-goranske i Ličko senjske županije; trener za ravnatelje u obrazovnom menadžmentu)

Kako se prijaviti na stručni skup?
Obavještavamo vas da je u Aplikaciji za elektroničko prijavljivanje na stručne skupove u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje, dostupnoj na internetskoj adresi www.ettaedu.eu otvorena mogućnost objave stručnih skupova u organizaciji voditelja županijskih stručnih vijeća. Molimo vas da stručne skupove u organizaciji županijskog stručnog vijeća objavljujete na Aplikaciji za elektroničko prijavljivanje na stručne skupove na www.ettaedu.eu. Da bismo vam olakšali objavu stručnih skupova, u prilogu dostavljamo i upute Kako objaviti stručni skup - Županijskog stručnog vijeća u aplikaciji www.ettaedu.eu. Molim vas da potvrde pripremate i izdajete po modelu koji ste koristili do sada, dok se ne uskladi proces pripreme i izdavanja elektroničkih potvrda. U Aplikaciji su pripremljene i izmjene vezane za potvrđivanje sudjelovanja na stručnim skupovima. Molim vas da sudjelovanje kolegica i kolega, koji su se prijavili na stručni skup koji ste organizirali, potvrdite u aplikaciji na sljedeći način:
- u aplikaciji dostupnoj na www.ettaedu.eu kliknite na Stručni skupovi pregled
- pronađite stručni skup koji ste organizirali
- kliknite na naziv stručnog skupa
- u kućici s desne strane kliknite i potvrdite sudjelovanje ili odaberite opciju označi sve (u slučaju da su svi prijavljeni u aplikaciji sudjelovali na stručnom skupu)
- kada ste potvrdili sudjelovanje kliknite na opciju Spremi sudjelovanje
- opcijom kreiraj PDF ili kreiraj XSL – možete za vašu evidenciju kreirati popis prisutnih na stručnom skupu koji ste organizirali
- kada ste potvrdili sudjelovanje vratite se na opciju Stručni skupovi pregled  kliknite na Uredi kliknite na Arhiva  i Spremi
Molim vas da redovito u aplikaciji ažurirate podatke o sudjelovanju prijavljenih odgojno-obrazovnih radnika na skupovima županijske ili međužupanijske razine. Od trenutka objavljivanja stručnog skupa u u Aplikaciji za elektroničko prijavljivanje na stručne skupove u organizaciji voditelja županijskih stručnih vijeća na www.ettaedu.eu i potvrde sudjelovanja, prestaje obaveza pripreme izvješća o održanom stručnom skupu na županijskoj razini. Nadamo se da će rad u aplikaciji olakšati pripremu, praćenje i administrativno vođenje stručnih skupova na županijskoj i međužupanijskoj razini. U slučaju potrebe za pojašnjenjima ili dodatnih uputa, slobodno zatražite našu pomoć na adresu elektroničke pošte Antonele Nižetić-Capković, više savjetnice antonela.nizetic-capkovic@azoo.hr  ili na tel. 01/2785004. Potrudit ćemo se odgovoriti na vaša pitanja u najkraćem mogućem roku. Ovim putem primite zahvalu na suradnji i vašem trudu i zalaganju u organizaciji stručnog usavršavanja na županijskoj i međužupanijskoj razini!

Prijava na stručne skupove - ettaedu.eu

Prijedlog Godišnjeg plana i programa - pdf
Prijedlog Školskog i strukovnog kurikuluma - pdf
Godišnje izvješće - pdf